niedziela, 9 grudnia 2012

# 9.12.2012


Katowice, 9.12.2012

Dear Daries ..



Myślę i piszę..cóż wszystko się zmienia, czas i wydarzenia. Myślę sobie, że szczęście zawsze się uśmiechnie do człowieka, nawet po trudnych chwilach i porażkach..Poznałam Kamila, przez przypadek na lekcji geografii, siedząc na Facebooku. Myślę, może zesłał mi Go los ? Wtedy jeszcze tak o tym nie myślałam. Jest przyjacielem mojej przyjaciółki, ma dwadzieścia dwa lata. Studiuje mechatronikę, pracuje z tatą w programach telewizyjnych TVN: Mam Talent, X-Factor, Masterchef jako obsługa techniczna, idealnie. Interesuje się informatyką, też ma taki zawód..czego chcieć więcej.. jest pomocny, kochany, uprzejmy, przyjacielski, zawsze można na niego liczyć, taki mój anioł zesłany przez los, bo przybył nagle niespodziewanie..to najpiękniejsze, moje przeznaczenie..

Wczoraj był u Mnie.. pocałował Mnie..uczucie nie do opisania...nigdy tego tak silnie nie czułam przy nikim innym..to wyjątkowe..coś oznacza ? Może coś ważnego.. krótko się znamy, ale nic nie planujemy na tą chwile. Kręcimy  do siebie..przyciąga nas jakaś niesłychana moc..silne uczucie..kto wie co to.. niech los sam zdecyduje..przyjaźń czy coś więcej ? Ja poczekam..okaże się co los mi da..szczęście ? Czy znowu samotność ? Ale ten niewinny pocałunek okazał się kluczem do wielkiej miłości czy kolejnego rozczarowania ? Czas pokaże co z tego będzie.



2 komentarze:

Cookie pisze...

Nie, bo Stefan <3.
i już...
Fajna ikonka.
Czekam na ten wasz blog ^^.

Niebieska pisze...

Świetna nocia . Ładnie wygląda a nagłówek ahhh <3 Założyłam znów bloga o winx .