sobota, 22 grudnia 2012

# 22.12.2012

Katowice, 22.12.2012

Dear Daries...

Mamy dzisiaj taki a nie inny dzień, święta za dwa dni. Już nie mogę się doczekać, jeszcze chwile temu był listopad...mokro, ponuro i nieprzyjemnie, a tu już grudzień..czas leci i to nie ubłagalnie szybko. Cóż miałam w szkole (jak to w szkole) - wigilię klasową, która okazała się bardzo przyjemna, smaczna i pełna magicznej atmosfery. Po przyjściu do domu poszłam spotkać się z moją najlepszą przyjaciółką..dała mi prezent świąteczny, ale również porozmawialiśmy na temat moich uczuć co do Kamila..Cóż nie było to łatwe iż sama do końca nie wiedziałam co czuje..minął ponad miesiąc odkąd się znamy i tak szczerze mówiąc jest mi dobrze przy Nim. Czuje to co powinnam czuć - spokój i bezpieczeństwo. Po rozmowie wróciłam do mieszkania, po jakieś chwili zaczęłam się potwornie czuć - głowa Mnie bolała, niedobrze mi było. Czułam się jakbym miała zaraz umrzeć. A do tego miałam mętlik głowie odnośnie Kamila - przy tym, że tak ujmę "zatruciu" majaczyłam, mówiąc do siostry, że chyba kocham Kamila. Ona przez ten cały czas była przy Mnie rozmawialiśmy, starała się mi pomóc w jakiś sposób. Aż z tego wszystkiego zasnęłam.

Nazajutrz czułam się zdecydowanie o wiele lepiej, lecz cały dzień przeleżałam oglądając bajki m.in. Anastazje i Meridę Waleczną. Rodzice z siostrą byli na zakupach przed świątecznych. Za to ja niecierpliwie czekałam jeszcze na Niego - Kamila, który miał wpaść z prezentem. Cóż nie jesteśmy razem, ale że jako przyjaciele, nie możemy siebie obdarować małym upominkiem? Cóż można powiedzieć, że kręcimy ze sobą..On najwidoczniej coś do Mnie czuje, lecz o tym jeszcze mi nie mówi. Ja za to jestem bardzo wstydliwa - nie potrafię rozmawiać patrząc mu w twarz. Patrzę na ogół w sufit, na ściany, dywan, ale na niego. Zawstydza Mnie, ale uwielbiam z Nim spędzać czas, mamy wspólne zainteresowania. A po za tym kręci mi jego osobowość, co u nikogo innego tego nie dostrzegałam (z wyjątkiem Rafała - który uwielbiał grafikę komputerową, ale to trwało ułamek sekundy). Kamil jest zupełnie inny i z każdym dniem poznaje go więcej i więcej. W dniu 8.12.2012 po raz pierwszy Mnie pocałował, jak już pisałam było to niebiańskie i najprzyjemniejsze doznanie w moim życiu. I tego dnia zaprosił Mnie na sylwestra do siebie, bo będą urządzać w raz z bratem Damianem -  domową zabawę sylwestrową. To takie ekscytujące, bo po raz pierwszy nie będę z rodzicami i to po za domem. Już nie mogę się doczekać..


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj ! ;DD Sliczny blog i bardzo ladna grafika ♥ Jestem tu nowa i serdecznie zapraszam na mojego bloga

http://lovely-magical-winx.bloog.pl/

Magical-Lady pozdrawiam ;*

Chelsa pisze...

Twój upragniony komentarz xd Proszę. Zadowolona? Nio to tyle. Wesołych Świąt.!

Jasmin pisze...

Atelieeee, moja. Dawno z tobą nie pisałam.
Grafika jest fajna, ale co jak co, to ta sygnaturka z Bloom i Florą to pierwsza klasa.

Buon Natale!

Jasmin.

Destiny pisze...

Slicznie a nowa notka? Nie moge sie doczekac Polec mnie :) www.lovvampires.blogspot.com