piątek, 3 maja 2013

# 11.05.2013


Katowice, 11.05.2013


Dear Daries..


Never Say Never....



Majówka. Do niej przygotowywałam się chyba z dwa miesiące..zbieranie kasy nie lada wyczyn. Od czasu kiedy Kamil mi pokazał i powiedział, że jego rodzina ma działkę na której stoi drewniany dom, a do tego w górach. Nie mogłam o niczym innym myśleć kiedy wybije godzina i powędruje do tego cudnego miejsca. Cóż w końcu nadszedł ten czas upragniony czas i wybiła godzina wyjazdu na majówkę do Porąbki w miejscowości Międzybrodzia Bialskiego.. Wtorek godzina 7:10 szkoła...przez cały dzień się ekscytowałam i nie mogłam się doczekać kiedy wybije ta godzina. O godz 15:30 mieliśmy jechać pociągiem (rodzice już tam byli , bo załatwiali sprawy). Spakowałam się wieczorem poprzedniego dnia, ok godziny 15:00 pojechałam na centrum Katowic do Kamila, a stamtąd udaliśmy na dworzec i wyjechaliśmy o 16:01. Tak po za tym to ogromnie się cieszyłam, uwielbiam pociągami jeździć, a jeszcze mając u boku ukochanego to podwójna radość. Kiedy przyjechaliśmy na miejsce udaliśmy się jeszcze do Galerii SFERY, zjeść coś i czekaliśmy na rodziców. W drodze do Porąbki udaliśmy się jeszcze do sklepu po małe zakup, a stamtąd już w kierunku domku. Gdy jechałam wdech zabierał mi mowę naprawdę nie mogłam z siebie wydusić nic, czułam się cudownie szczęśliwa - dookoła góry, chłopak i góralski domek. Po wejściu rozpakowaliśmy rzeczy i zasiedliśmy przy kawie i ciacha. Osobiście cudownie spędziłam czas z Kamilem i jego rodzicami w tym przepięknym krajobrazie - oprócz samego leniuchowania były również małe robótki ręczne tj. szafeczki,półeczki, grille na wieczór, gdzie pospinaliśmy się trochę z Kamilem, bo coś szeleściło w oddali lasu. Majówka minęła dość szybko niczym strzała szybująca w tarcze. Gdy odjeżdżaliśmy nie, nie mogłam uronić łez, bo w takim cudnym miejscu można zatopić nawet najgorsze smutki. Będę spędzać tam czas i to nie raz.

Dziś deszczowo, smutno i ponuro..majówka masakryczna..zero słońca i ciepła..a do tego od dziś sama i tylko w niedziele z Misiem.. a po za tym zaczynają  się nagrania do MasterChef'a - od poniedziałku aż do piątku, a dziś w Warszawie na X-Factorze i tak będzie całe 2-3 mies.. dodatkowo w czerwcu dochodzą castingi do Mam Talentu..po prostu cudownie ;/  

Ale spokojnie te dwa miechy zleci, chodzę do szkoły to raz dwa..przez tydzień nauka..a spotykać się w niedziele będziemy ! Czerwiec i lipiec jakoś to przeleci, a sierpień jest Mój i Kamila i najprawdopodobniej pojedziemy do Porąbki z uśmiechem na twarzy.

13 komentarzy:

KAJOTx pisze...

Omg :3 Międzybrodzie, Swera i Porąbka ^^ jeeej... mieszkam tak niedaleko... musiało być fajnie :P ja na majówce byłem na chaudzie xP

Chelsa pisze...

Miałaś super Majówkę. Ja zachorowałam już w poniedziałek przed majówką. Na szczęście dyrektorka dorobiła nam dzień wolnego we wtorek przed majówką, więc miałam prawie cały tydzień wolnego (bo w poniedziałek byłam w szkole). No cóż, czekam na twoją grafę, bo się aż stęskniłam za nią :3. Pozdrawiam <3.

Cookie pisze...

Widzę, że majówka się udała. :D Ja nic nie robiłam praktycznie. Tak jak Chelsa czekam na twoją grafę!

Annie pisze...

Cudownie! :* :D
kochani, cudowna z was para! :D
A Ty moja mała dasz sobie ze wszystkim radę i pamiętaj ,że zawsze masz mnie! :*
zawsze możesz na mnie liczyć! :*

KAJOTx pisze...

Wgl. Zajebiste masz nowe tło :3 ja nie "chcę" - ja "rządam" podobnego dla mnie ^^ tylko ci podam jaka ewentualnie grafika ;D

Ailen pisze...

Świetny blog. Sadząc po poście, Majówka się udała. Dodaję do linków. (beyond-magic.blogspot.com)

Pozdrawiam :)

Ailen pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ailen pisze...

Numer GG dodany w podstronie "O blogu" ;)

Ailen pisze...

Atel, u mnie nowa notka (015. It's nothing...). Zapraszam :*

Ailen pisze...

PS: Kiedy jesteś na GG? Chodzi, w jakich godzinach?

Ailen pisze...

Wysłałam Ci zestaw na GG, jeśli coś Ci się nie podoba, to śmiało pisz, zmienię to.

Pozdrowionka, Aila ;)

Ailen pisze...

U mnie nowa notka, zapraszam Atelie.

Ailen pisze...

Ateliś, jak tyś to zrobiła?? Pięknie tu teraz. Pozdrowionka :D