sobota, 6 lipca 2013

# 6.07.2013


Katowice, 6.07.2013

Dear Daries..

Dziś już mamy lipiec, no rozpoczęły się upragnione mi wakacje ! A co przed nimi się działo ? W dniu 27.05.2013 pojechaliśmy tam i z powrotem do Porąbki zanieść kwiatki -  aż mi się skakać chciało, że znów ujrzę to cudne miejsce. Minęła majówka, cały miesiąc maj, potem nastał czerwiec i kolejny tydzień wolnego - czerwcowy weekend i gdzie go spędzałam ? No oczywiście, że Porąbce. Myślałam, że od czasu majówki dopiero w sierpniu zawitam, a tutaj proszę, taka miła niespodzianka. Tym razem zabrałam moją siostrę - Natalię. Spędziliśmy miły tydzień ;) 


` to miejsce gdzie kocham żyć ! <3





W dniu 16.06.2013 i 17.06.2013 rozpoczęły się castingi do telewizyjnego show jakim jest "Mam Talent"  Zapisał Mnie właśnie Kamil, dzięki temu, że tam pracuje mógł załatwiać wejściówki dla stażystów czyli widowni, jaką byliśmy. Poszła tam wraz z Natalią i moją najlepszą przyjaciółką - Agnieszką. Byłam podekscytowana tym dniem, wstałam więc o 9, bo na 12:30 mieliśmy się zgromadzić pod Teatrem im.Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach na rynku. Wyszykowałam się, lecz serce dudniło mi jak oszalałe.Cóż, nie dość, że po raz pierwszy na takim castingu będę to jeszcze nie widziałam się od jakieś czasu z Kamilem, więc to podwójna radość.Wszyscy nasi znajomi i ekipa się zebrała w umówionym miejscu i czekaliśmy, aż się pojawią opiekunowie, by nas przydzielić nam dokumenty, opaski i informacje dotyczący całego przebiegu castingów. Było gorąco było, ale to nam nie przeszkadzało, między czasie wyszedł Kamil. Kiedy kierował się w naszym kierunku, było najszczęśliwszą dziewczyną na całym runku, nie mogę po prostu wyrazić tego co czułam wtedy. Bawiłam się znakomicie tylko, że go zobaczyłam, ale też, iż mogłam doświadczyć tego od strony widza. Zabawa była przednia, mieliśmy genialne miejsca w loży, sami uczestnicy byli niezawodni, widzieliśmy jurorów, kabaret między czasie też zabawiał w przerwach między nagraniami. Na dłuższej przerwie przyszedł do Mnie Kamil. Postaliśmy razem, było miło i przecudownie. Zakończenie pierwszego dnia castingu skończył się o 22, a potem czekałam z Natalią i Agą,aż Kamil przyjdzie, bo też kończył i poszliśmy do niego do domu. Odwiózł nas o 0:00. Na drugi dzień castingu rozpoczął się o 16:30. Lecz tym razem trochę chaotycznie, bo przyszliśmy na drugą turę, ale i tak było fantastycznie. Po zakończeniu stałam przed teatrem czekając na Kamila, aż przyjdzie na chwile (no dłuższą chwile), by się pożegnać, gdyż widzieliśmy się ostatni raz iż na drugi dzień jechał na następne nagrania. No i tak to wyglądało..nagrania i nagrania..dwa dni ze Mną i znowu nagrania.. 

W dniu 22.06.2013 byłam z Kamilem w weekend od samego rana (wkońcu), pojechaliśmy za prezentem dla mojej siostry - kupiliśmy jej z bluzkę i plakat anioła, później zjeść do niego obiad, a na kolację do Mnie na małą imprezkę. Szczęście w nieszczęściu musiałam spać u Mnie.Na drugi dzień zjadł u Mnie obiad, a potem pojechałam do niego, gdzie siedziałam do 22:30. 


W 28.06.2013 było zakończenie roku szkolnego. A 27.06.2013 obchodziłam z Kamilem już półroku (jak ten czas szybko leci). W tych dniach spędzałam z Kamilem, bo miał wolne od programów.

8 komentarzy:

Ailen pisze...

Atelie, super szablonik. Też muszę z tym pokombinować. Zazdrościć, zazdrościć takiego początku wakacji :). U mnie notka będzie po 15, wyślę Ci wiadomość na PW na WB.

Anonimowy pisze...

Wow! Czemu to ja nie mam takiego szczęścia żeby siedzieć na widowni Mam Talent !? Paczam szablon nowy - śliczny jest. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę takich wakacji, ja niegdzie sie z domu nie mam jak ruszyć ;c
Grzech(u)

KAJOTx pisze...

Weee :3 moje wakacje mijajką dość przymulenie x3 ogółem to jest spoko, ale z Cb to szczęściara ;D A te zdawki pozaliczasz.. x3 Wgl. mieszkam niedaleko Porąbki ;D

Chelsa pisze...

Bardzo ładny szablon. Lubię niebieski :3. Widzę, że miałaś udany początek wakacji. Życzę ci, aby całe były udane.
Pozdrawiam, Czels.

Ailen pisze...

Atelie, u mnie nowa notka, zapraszam.

gabrysia zadworna pisze...

hej czy mogła byś mi przerobić bloga podobnie do twojego ?

winxkiller - byfusia

Byfusia winxkiller pisze...

to moje gg 48170351

Byfusia winxkiller pisze...

I zapraszam na nową notatkę : )